Willem.

19 juni 2016

Best wel even een pittige eerste dag een km of 23.  niet al te veel stijging, "is ff wennen hé Redondella stond op het programma maar was 10/12 km verder en niet slim.  Dus we lopen Mos binnen gelijk een alberque, cervessatje erin, douchen wasje trampelen en ophangen, 's avonds een wagenwiel van een pizza erin nou ja half dan :-)  wijntje erbij, helemaal toppie.  Liggen met 4 Duitse dames op een zaal met een stuk of 10 stapelbedden.  Een heeft pijn aan der pootje en die wil 's anderdaags naar huis.  Dus dat pootje even gemasseerd Reiki erbij en ze liep vandaag nog vrolijk door :-) dus toppie 's avonds voetbal a la Espagnol.  De hele Boerenfamillie voor de tv van 1 tot 80 jaar Thomas nog even een slaapliedje voor de kleinste gespeeld ( werd weer gefilmd dus hij word wereld beroemd in Galicia :-)  Oh ja onderweg ( met de auto ) op een vrij eenzaam stuk zeg Ik ;  ze gooien hier met doodskisten, zegt Thomas...Ja dat heb ik je al eerder horen zeggen maar wat bedoel je daar mee?   :-)  Het is een groot feest.

1. Johanna N:
    20 juni 2016
    Ik denk dat met de doodskisten de horreos bedkeld worden. Graanschuren op poten met een kruis op een van de dakhoeken. Staan bjj vrijwel elk huis op het niet bepaald platteland.
    Neem op de esliritual de tjjd voor hdt klooster San Xoan dk Poio met mooi mozaiek van de Camino Francés in een van de kloostergangen en Ckmbarro, vissersdorpje met heel veel horreos
  2. Gerard Hoezen:
    23 juni 2016
    Zo mannen, zaten jullie in de Albergue Municipal? Wij hebben daar 3 jaar geleden aan de overkant bij Flora in de winkel (annex restaurant en bibliotheek) gegeten. Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin. Ben inderdaad benieuwd of Johanna N het goed heeft met die doodskistensmijterij.