Bijna oudjaar....

29 december 2017 - Maasbracht, Nederland

Alweer anderhalf jaar terugkijken op een geweldige tocht.! en een "bewogen" jaar 2017 waarin van wandelen maar weinig sprake is geweest.

Hoop  van harte dat, wat dat betrefd 2018 "beter" wordt.!

Wij wensen daarom alle volgers een fijne jaarwisseling en een geweldig nieuwjaar in goede gezondheid doorspekt met mooie wandelkilometers.!!

Bon Camino.!

Carpe Diem

Willem & Catharina

www.catharina-van-ameijde.nl

1. Theo Tromp:
    29 december 2017
    Hallo Willem en Catharina,
    Ja dan lees je dit zo op het scheiden van het jaar en denk we kennen elkaar niet persoonlijk. Maar hebben toch door de jaren heen contact gehad.
    Ik hoop dat jullie in 2018 meer geluk zullen hebben om dingen te doen die je wilt doen en wens jullie al het beste toe.
    Zelf ben ik tegenwoordig nog zelden in Nederland aan het wandelen..
    Ik zou zeggen een goede Roets ik weet dat mijn Limburgs die van een Hagenees is. En het gaat jullie goed.
  2. Peter en Marlies:
    30 december 2017
    Beste Willem en Catharina,

Vanuit een koud en nat Vlodrop, wensen we jullie ook alle goeds toe in het nieuwe jaar. Vooral een gezond en gelukkig 2018, met veel wandel- en kunstzinnig plezier. Groetjes Marlies en Peter
  3. Willem:
    7 januari 2018
    "L'amitié, c'est ce qui vient au coeur quant on fait ensemble des choses belles et difficiles" Abbé Pierre...