Wat ervaringen van Willem over hun tocht.

16 juni 2016

Zijn nu in Carion de Loscordes, in st JpdPort hadden ze verteld dat de zusters van st Augustin de pelgrims binnen "zingen",   jullie raden het al Zuster X zat gitaar te spelen zuster B djembee en Thomas nadat ik zijn gitaar was gaan halen samen spelen...........Kippenvel !  maar dat begon vanochtend bij het ontbijt al Thomas vertelde dat hij gitaar speelde, dus ik die halen en twee pelgrims stortte spontaan in .... die wilde alle twee stoppen maar door de muziek gaan ze morgen door, Die dodo Thom had iedereen aan het janken.

Een paraquaanse voelde zich helemaal weer thuis.

We zouden na het ontbijt verrekken maar Marion de dochter van de hospitalera nodigde ons uit voor de lunch.   wat bleek, ze was haar spacedrum  gaan halenen ging zitten djemmen met Thom :-)   Kippenvel !!!.

1. Boud Ceysens:
    16 juni 2016
    Geweldig!!! Toch:-) Geniet ervan.
  2. Annie:
    16 juni 2016
    Geweldig om Jullie verhalen te lezen, wij genieten er enorm van.
    Fijn dat Jullie zo'n mooie ervaringen mogen beleven.
    We volgen Jullie op de voet. Toy Toy Toy
    Jos en Annie
  3. Annie:
    16 juni 2016
    Wat een belevingen geweldig,wij volgen Jullie op de voet.
    Heerlijk dat Jullie het zo fijn hebben.
    En nu het echte werk gaat beginnen wensen wij Jullie alle
    succes toe
    Jos e Annie
  4. Theo aelmans:
    16 juni 2016
    erg leuk dat jullie zulke fijne dingen meemaken.nog veel plezier.
    ria en theo
  5. Peter en Marlies:
    17 juni 2016
    Schitterend om op deze manier op de hoogte te blijven van jullie geweldige ervaringen en wij genieten mee. We wensen jullie nog heel veel fantastische en veilige kilometers en we blijven jullie volgen. Groetjes van de fanclub: Marlies en Peter.
  6. Mary:
    17 juni 2016
    In 1 woord: Mooi en ontroerend. (oei, 2 woorden dus)
    Kan zo fijn meeleven. Genieten mannen.
  7. Rita Mastwijk:
    17 juni 2016
    t Was boven op de berg dat ik begreep

en besloot het nooit meer te vergeten

’t Was boven op de berg dat ik begreep

wat ik al zo lang had moeten weten.

Buen camino mannen
  8. Marian bonnemayers:
    18 juni 2016
    Een top idee om die gitaar mee te nemen.......we willen dat wel effe horen en zien...toch?