Willem en Thomas 12.

28 juni 2016 - Fisterra, Spanje

Een snurker weet in zijn onschuld niet welk leed hij of zij bij anderen veroorzaakt.  Het blijkt dat ik hieraan vannacht debet ben geweest.  Dus bij deze: lieve mensen die ik heb wakker gehouden SORRY hiervoor,  maar ik heb goed geslapen.  We hadden een kamer met een Koreaans stel en een Amerikaans meisje.  Vroeg op en dat had ik nog niet aangegeven, maar de rollator had gister een lekke band.  Eerst hadden wij hem opgepompt, maar vanmorgen was hij weer leeg.  Dus nieuwe binnenband aangebracht en klaar voor de start. Zoals gezegd vanaf nu de combinatie met de camino en de parallel route. dat werkte erg goed.  steeds kwamen wij op de route terug en liepen samen met de andere pelgrims.  Onze route vandaag was vanaf Santa Marina naar CEE. Dat blijkt achteraf 32 km te zijn geweest.  Wij zijn tot meer dan 600 mtr geklommen en dit stijgen en dalen bleef maar door gaan.  Om ca.  9 uur gaan lopen om ca. 18.30 bij de alberque in CEE aangekomen.  Nu op een slaapzaal van 30 personen.  Zeer hartelijke en behulpzame eigenaar en zijn vrouw.  Morgen nog ca 12 km.  naar Finisterre.  Dan nog 4 km naar de vuurtoren.  Hier worden de zonnepitten geplant!  Langzamerhand gaan de pelgrims hun slaapzak op zoeken.  Ik hoop dat als er vannacht gesnurkt wordt, ik de dader niet ben, garanderen kan ik niets.  En zoals Sonja het altijd zei: Voor ieder van u een goede nacht en morgen gezond weer op.

1. Theo aelmans:
    28 juni 2016
    in de slaap ben je onschuldig, en goed slapen is het belangrijkste .sterkte
  2. Engel:
    28 juni 2016
    Slaap ze - en misschien wat oordopjes voor de anderen?
  3. Henk en Dora:
    28 juni 2016
    Succes met de laatste loodjes.