Willem dag 6.

23 juni 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Hebben even door het stadje geslenterd en een paar blikjes cola er in gegooid....  ja het is geen grap.! cola.!  even de kerk in ( hing best een goed sfeertje )  zetten ze een paar rekkies neer waar een doodskist op komt te staan....  Dus wij zijn maar voor de dienst er uit gelopen.  was wel een "fijne kerk" toen zachtjesaan naar de alberque gelopen onze spullen gehaald en naar de haven gelopen.  komt er een dame op ons af of wij een bakkie koffie willen, blijkt dat de dame te zijn die op mijn face book bericht gereageerd had.  Of de auto misschien / wellicht, hier bij haar kon staan ( kleine wereld hé  :-)  Was daar met der moeder van 98.!  heeft ons uitgezwaaid en een eventuele hulplijn aangeboden,  lief hé.  Toen de boot (  een beetje uit de kluite gewassen roeiboot... )  buitenboord motor van 50 pk.  8 man er op en een rollator, een stuk of 5 nationaliteiten of zo.  De  "Kapitein "  kreeg het ff op zijn heupen wilde weg varen zonder Anja en Dorien.....  maar werd terug gefloten en kon toch iedereen mee....   Hij had er op een gegeven ogenblik zin in en stopte hier en daar om dingen uit te leggen over het mossel kweken  en vissen ( nou ja heeft weinig met vissen te maken )  maar ze halen ze uit het water he bij allerhande kruisjes gestopt en foto's gemaakt en na aankomst naar de alberque ,  Thomas en ik kregen een kamer op de begane grond toen wat aan het dwalen geweest  om te eten en uit eindelijk terecht gekomen waar we een glaasje gedronken hadden.  daarna ons mandje in.

1. Marianne van Vliet:
    23 juni 2016
    Geweldig, jullie hebben het toch maar geflikt. Kan van de lijst af.
  2. Engel:
    25 juni 2016