Willem dag 5.

21 juni 2016

Ja waar zal ik beginnen.....  rond 23.00 uur in ons mandje en vroeg uit de veren omdat Heide met dem hund aan het rommelen ging, maar geen probleem kregen 2 perziken en omdat er geen ontbijt was 'n bakkie thee met 4 zakjes suiker en andiamo  ....  Achteraf denk dat we niet de rechter oever van het riviertje hadden moeten volgen  maar de linker...  want de hospitalera had zoiets van 6.5 km met 2 vingers in de neus  ( moeders met kinderwagens doen het )  dus nada mas problemo...  Maar ja dat was aan de andere kant 6'5 km  15%  omlaag de rollator met zijn tweeën gedragen....  ik was op sterven na dood daarna na een km of 3 ontbijt 1 uitgedroogde snee brood, jam koffie wat water voor onderweg mee, spijker uit me rug getrokken en weer door geleidelijk aan een constante stijging van een procentje of 10.  Kilometers alle twee ons eigen tempo gaan lopen en regelmatig even gerust en wat gegeten.  Maar als niveau denk toch weer zo'n 400 mtr gedaald.  Ik had het niet meer ( hongerklop )   Op het strand menige dame gespot die er een kunst van gemaakt heeft een Enorme kont in een minuscuul bikinislipje te wurmen,  maar eerlijk is eerlijk er liep ook wel wat bij waar je een beschuitje mee zou willen eten...:-)  Op een gegeven moment bij een strandtentje een ijsje gegeten en de laatste 3 km over het strand naar de stad gelopen.  De refuge opgezocht, gedoucht, wasje getrampeld en de boot voor morgen besproken vertrek 13,30 uur  anderhalf uur varen naar Padron.  Gaan eten en nu ff luikjes dicht :-)  tot morgen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Diana:
    22 juni 2016
    Na al dat zwoegen vandaag dus lekker relaxed dagje...fijn dat jullie het zo leuk hebben. ..geniet ze xxx
  2. Gerard Hoezen:
    23 juni 2016