Nog maar 10 dagen!

Beste allemaal!

Nog 10 dagen en de reis gaat beginnen. Uiteraard  zijn wij allemaal druk met de laatste  voorbereidingen en de zaken die nog, voor het vertrek,  afgehandeld moeten worden . Gisterenavond hebben wij onze laatste ‘vergadering’ gehad. Dit onder het genot van een heerlijke maaltijd en een glaasje wijn.  Zo te zien lijkt alles behoorlijk onder controle en op elkaar afgestemd.  Wij gaan ons best doen om, via onze site,  alle thuisblijvers mee te laten genieten van hetgeen Willem en ik ervaren.

Willem heeft al het een en ander deze site “Onze Camino 2016”geschreven.   Ga hiervoor naar:

Hier heeft Willem heeft hier op een heldere manier uitgelegd wat het voor de pelgrim betekent om uiteindelijk in Finisterre aan te komen en wat daar dan de oude gewoonte  is. Ons alternatief voor deze oude gewoonte is het planten van zonnepitten aan de kust of kaarsjes aansteken  in de kathedraal in Santiago de Compostela.

Zodra er nieuws is wat het vermelden waard is of foto’s die het bekijken waard zijn melden wij ons weer.

Thom

1. Boud Ceysens:
    2 juni 2016
    Wij wensen jullie een onvergetelijke en avontuurlijke pelgrimstocht en een behouden thuiskomst !!! Veel succes!
    Aftellen hé mannen(-: !
  2. Willem:
    2 juni 2016
    Dankjewel Boud & Anita, dat gaat zeker goed komen en inderdaad het aftellen gaat nu rap ;-)
  3. Madelene Uytdewilligen:
    3 juni 2016
    Heel veel succes en vooral plezier gewenst met het volbrengen van deze inspirerende tocht! Respect!
  4. Willem:
    4 juni 2016
    Geïnteresseerd in eerdere wandelingen van Willem van Ameijde Sr.?
    Kijk even op .:

5. Henk en Dora:
    6 juni 2016
    Heel veel succes, goed weer en plezier met deze pelgrimstocht.