Zonnebloempit actie ;-)

26 mei 2016 - Maasbracht, Nederland

Zonnebloempit actie ;-)

Gebruikelijk is dat als je, als pelgrim in Finisterra komt je, je schoenen, onderbroek,  inlegkruisje of watt ever verbrand.! Echter milieubewust als we zijn, met alleen de beste bedoelingen voor ons nageslacht en niet nog meer schade aan de Ozonlaag te willen toebrengen, hebben we het volgende bedacht, wij gaan niets verbranden..! Ook niets achterlaten (buiten de impact van onze directe beleving.!)

Wat wij gaan doen, is een zonnebloempit planten.! Geen stress voor het milieu, geen verspilling, kortom "kei goed bezig" ;-)

Spreekt dit idee je aan en wil je dat we voor jou een pitje planten met een boodschap, of een kaarsje aansteken in de Kathedraal van Santiago de Compostella al dan niet met een boodschap of gebed, laat het ons even weten, stuur je text even op, en wij Thomas en ikzelf zullen ervoor zorgen.!

't Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.!!

Per intentie/ pitje/ kaarsje. 5,00 euro

Je kunt het overmaken op rekening nummer NL37ABNA0579031403 onder vermelding van (1 kaarsje Santiago) 1 pitje in Finis Terrae) 1 gebed)

of als je 10 pitjes of kaarsjes wilt............ ;-) het tienvoudige ;-)

Ultreïa, !!   Willem & Thomas

1. Peter en Marlies:
    29 mei 2016
    Respect, respect. We hopen dat jullie een geweldige tijd zullen hebben en zonder al te veel problemen jullie doel zullen bereiken.
    We kijken uit naar de reisverslagen en foto's!!
  2. Ria Visser:
    31 mei 2016
    Top actie, heel veel succes!
  3. Gerard en ine leurs:
    8 juni 2016