Willem dag 10.

26 juni 2016 - Fisterra, Spanje

Rond een uurtje of 6 begonnen de eerste wat te rommelen en aangezien er vannacht een hele batterij onbeschoft luidruchtig naar binnen waren gekomen.  Heb ik, ( sorry voor jou als je wel fatsoen in je donder had )  al het licht wat ik maar kon vinden aangemaakt lekker op mijn jimmys rond getrampeld m'n tas ingepakt en foetsch waren wij....  bij de eerste de beste bakker een "krentenbol"  wat later een chocoladebol bleek te zijn gekocht.   Staan ze daar bolletjes en croissantjes en zo te maken,  dus ik maak daar een foto van,  dat mens over de rooie, gaat haar ultra geheime recept samen met haar procedure naar de klote....   word vervolgd want ik ga tukken.! truste iedereen.

1. Annie:
    26 juni 2016
    Willem dat recept willen wij graag van jou hebben, kan jij dat voor ons vertalen
    Geniet verder. Jos en Annie
  2. Delphine:
    26 juni 2016
    Hallo wim de laatste loodjes voor jullie. Ik hoop dat jullie ervan hebben genoten. Leuk om jullie verslagen te lezen. Nog veel plezier en tot gauw groetjes Geert en Delphine.
  3. Elmer:
    26 juni 2016
    Geniet elke dag weer van de prachtige verhalen. Wens jullie nog veel sterkte
    voor dit - na Compostela - gedeelte. Un abrazo para ambos,
    Elmer
  4. Engel:
    Sukses.
  5. Theo aelmans:
    26 juni 2016
    sterkte met elk soort ervaring wat je op doet. misschien moet je er een boekje van maken,als herinnering .