Thomas en Willem 4.

19 juni 2016 - Arcade, Spanje

Dit verhaal is eigenlijk van gister. Maar ik Catharina had vandaag een evenement in Nederweert Eind wat super gezellig was met Annie en Jos, dus het verhaal had wat vertraging  ;-)     Een dag met een beter terrein maar met nogal veel steile hellingen.  Het was een goede beslissing om gisteren het laatste deel van de route niet te lopen.  Wij zijn het er beide over eens dat wij dat niet gehaald zouden hebben.  Andere pelgrims bevestigen ook om het eigen tempo en afstanden te lopen en niet de dag marsen uit de boekjes.   Dus na een mooie en inspannende tocht aangekomen in Arcade.  De albuerge Lar de Pepan van Jose-Louis.  Er zijn maar een paar gasten.  Geen slaapzaal.  Gezegd moet worden dat afgelopen nacht perfect is verlopen.   De 5 Duitse dames de 2 Nederlandse heren ( wij dus )  lagen om 22 uur in bed .  Om 7.30 ging er vanmorgen een wekker af en kwam een en ander tot leven.  Vertrokken om ca 9 uur en om ca 15 uur in Arcade.  Morgen door naar Pontevedra.  Vandaar uit gaan wij de Ruta Spiritual volgen.  Deze moet speciaal zijn.  Wij gaan het ontdekken.  En....als er maar iets is dan komt Jose-Louis ons ophalen.  Alweer kijken we terug op een goede dag.

1. Engel:
    19 juni 2016
    Fijn dat iedereen zo behulpzaam is. Sterkte!
  2. Theo aelmans:
    20 juni 2016
    op jullie leeftijd zijn jullie oud en wijs genoeg, om situaties goed te kunnen inschatten.veel sterkte,